Accent Jobs

Opdracht

Accent Jobs combineert de flexibiliteit van een uitzendbureau met de kwaliteit van een selectiekantoor. Het is een van de grootste spelers in de sector - en we zijn met DIFT dan ook trots dat we in één jaar tijd maar liefst drie campagnes voor hen mochten maken!

Twee keer was dat om hun partnership met Tomorrowland aan te kondigen, een derde keer om hun app SWOP te vieren.

Creatief idee

In de eerste reeks Tomorrowland-spots brachten we drie enthousiaste sollicitanten in beeld: de confettiknaller, de chauffeur en de fotografe. Het jaar nadien draaiden de spotjes rond twee bejaarden die terugblikken op hun tijd op Tomorrowland. In de spot voor SWOP stond de karaokefunctie - die videosollicitaties eenvoudiger maakt - centraal. Door op een grappige manier te tonen hoe moeilijk het nu soms is om zo’n sollicitatie te filmen bewezen we het nut van de nieuwe functie in de app.

Wat hebben we gedaan?

Creatie online spotjes

Radiospot voor de Accent/Tomorrowland 2016-campagne

Social media management en strategie voor Accent Jobs

Facts

De Tomorrowland-campagne werd meer dan 450.000 bekeken en zorgde voor meer dan 400 originele videosollicitaties.

Meer weten

Als je meer informatie wilt over dit project, kan je steeds terecht bij Thomas. (thomas@dift.be) Meer informatie over Accent Jobs vind je hier https://www.accentjobs.be/

Het team

Scenario, vormgeving en strategie: DIFT

Regie: Jochen Decostere Camera: Jens Vanysacker

Geluid: Roundhouse

MUA: Katrijn Verhoye

Acteurs: Bram Verrecas, Robrecht Vanden Thoren, Elise Verfaillie

Wil je ook samenwerken?

Heb jij ook een project voor ons? Mail dan naar Bert. (bert@dift.be)

Accent Jobs

Share