Concertgebouw Brugge - campagne

De naam van het kunstenfestival verraadt het al, SLOW (36h) is een ode aan de schoonheid van traagheid. Op zaterdag 8 en zondag 9 november was SLOW (36h) een schuilplaats in het oog van de dagelijkse storm. Concertgebouw Brugge vroeg de bezoekers om de tijd te nemen en hen te laten (ver)leiden door pure intuïtie en tal van artistieke en spirituele prikkels. Het dag- en nachtprogramma bestond uit beelden, concerten, installaties en dans.

Het creatief idee

DIFT nam samen met Concertgebouw Brugge de tijd voor een campagne. Voor een festival van de traagheid besloten we ook het concept reclame uit te dagen. We maakten single shot long advertenties (tot 3 minuten lang!). De commercials waren een stevige YouTube hit, met meer dan 17 000 hits. 

Wil je meer weten over dit project? Arnaud kan je alles vertellen.

Heb jij ook een project voor ons? Stuur een mail naar Bert

Slow (36h)

Share