De Invasie - branding, communicatie & scenografie

In 2010 lanceerden Bert Pieters, Yves Drieghe, Pieter Michiels, Els Pollet en Heide Vanderieck De Invasie. De vijf, die zich 'De Robots' noemden, werden de drijvende krachten achter het platform dat jonge ontwerpers promoot. We organiseerden evenementen, tentoonstellingen, (online) communicatie en networking clubs. Niet omdat het moet, maar omdat we vonden dat het nodig was: jong talent het boden bieden dat ze verdienen. En dat jong talent kwam uit de meest diverse disciplines: architectuur, design, interieurarchitectuur, mode, accessoires, (nieuwe) kunsten, grafisch ontwerp, multimedia ontwerp, food & drinks, …

DIFT was zowel het concept- en grafisch bureau achter De Invasie, als de bedenker van de strijdbare campagnes ervan. We veroverden talloze steden - van Antwerpen en Gent tot Amsterdam en Riga - met evenementen waar duizenden mensen op langskwamen. Op de laatste editie, De Invasie van Antwerpen in 2016, kwamen op één weekend 14.000 bezoekers. Daarnaast streek De Invasie neer in Design museum Gent en werd een boek uitgegeven bij Borgerhoff & Lamberigts.

DIFT tekent telkens voor de huisstijl, branding, communicatie en scenografie. 

Meer info over dit project?

Contacteer Bert!

Heb jij ook een project voor ons? Stuur een mail naar Bert

Share