IFB

Een familiebedrijf runnen is een zaak apart. Het IFB wil er zijn voor iedere bedrijfsleider, bestuurder en medewerker van familiebedrijven in Vlaanderen en hen bijstaan met raad en daad. Het instituut doet dat door initiatieven te ondernemen op vlak van vorming, belangenbehartiging, onderzoek en netwerking.

Het instituut is ondertussen al zijn twintigste verjaardag voorbij en had nood aan vernieuwing. DIFT ontwierp een nieuwe huisstijl op basis van de originele branding. Daarnaast schakelde het IFB ons creatief bureau ook in voor de uitwerking van uitnodigingen voor evenementen. Last but not least mocht DIFT ook de vernieuwde Code Buysse vormgeven. Dit is een gids voor elke bedrijfsleider om corporate governance toe te passen in het familiebedrijf.

Kijkje nemen? Het resultaat kan je vinden op www.familiebedrijf.be

Wil je meer weten over dit project? Fien kan je alles vertellen.

Heb jij ook een project voor ons? Stuur een mail naar Bert.

Share