Innerme - nieuw jasje voor sportvoeding

Opdracht

Innerme is het sportvoeding merk van topatleet Dirk Baelus. Het is een productlijn bestaande uit organische repen, gel en drinks, die gemaakt wordt van een zorgvuldige selectie van natuurlijke en biologische voeding. Om Innerme nog straffer te maken denken we met veel plezier na over hoe we Innerme verder in de markt kunnen zetten.

Creatief idee

Het blad uit het bestaande logo geeft goed weer waar Innerme voor staat, maar het mocht wat moderner en strakker. Voor de verpakking werken we met een vaste set vlakke kleuren die verschillen per product om zo een erg duidelijk en kleurrijk geheel te creëren waarin herkenbaarheid een grote rol speelt.

In de communicatie focussen we niet alleen op de producten, maar ook op het triathlon team van Innerme en sporten in het algemeen.

Wat hebben we gedaan?

Brand identity op basis van het bestaande logo

Nieuwe verpakkingen, afgeleiden voor sociale media

Nieuwe website in samenwerking met Glue

POS & packaging strategie

Online strategie

Meer weten

Als je meer informatie wilt over dit project, kan je steeds terecht bij Yves. (yves@dift.be)

Meer informatie over Innerme vind je op https://innerme.eu/nl/

Het team

Fotografie: Wouter Van Vaerenbergh

Package shots: Studio Woot Woot

Website: Glue

Wil je ook samenwerken?

Heb jij ook een project voor ons? Mail dan naar Bert. (bert@dift.be)

Innerme

Share