Moor&Moor - een Volledige identiteit voor de nieuwe kruidenier

Opdracht

Moor&Moor is een Gentse kruidenierswinkel vol eerlijke biologische voedingsproducten. Je kan er al het duurzaam lekkers bovendien ook ter plekke opeten. Uitbater Yves De Moor wou het authentieke van een oude kruidenierswinkel in een nieuw jasje gieten. Daarbij trekt hij volop de vegetarische en lokale kaart. Samen met Labath werd ook een eigen koffie ontwikkeld, die GhentBlend heet.

Moor&Moor vroeg aan DIFT om een visuele identiteit uit te werken voor dit retailconcept. Daarnaast werd DIFT ook ingeschakeld voor het ontwerp van diverse afgeleiden - zoals GhentBlend en het Echt Gents Tapwater.

Creatief idee

DIFT maakte voor deze klant de volledige corporate identity. Het logo is gebaseerd op de letters die je vroeger vaak terug zag op gevels van handelszaken. De ‘M’ uit het logo steekt in de huisstijl vaak de kop op in een patroon dat we ontwikkelden.

Wat hebben we gedaan?

Ontwerp logo en huisstijl

Alle artwork voor print en de in-store communicatie

Packaging design

Meer weten

Als je meer informatie wilt over dit project, kan je steeds terecht bij Fien. (fien@dift.be)

Meer informatie over Moor&Moor vind je op http://www.moormoor.be/

Het team

Fotografie: Cafeine

Portret: Kaat Pype

Interieurvormgeving: studio Woot Woot

Wil je ook samenwerken?

Heb jij ook een project voor ons? Mail dan naar Bert. (bert@dift.be)

Moor&Moor

Share