DIFT zoek digital marketeer met een scherpe contentpen
2 November 2022 . min readDIFT is een creatief bureau dat campagnes en merken doet werken. Als creative agency met een strategische inborst duiken we voluit in opdrachten die écht een impact hebben op de samenleving. Zo stampen we vlijtig waardevolle merken uit de grond en blinken we uit in branding, communicatie, ideation, marketingstrategie en productie.
Billie Bonkers en DIFT hebben hetzelfde dak en zijn lid van dezelfde familie. We delen dezelfde waarden en strijden voor dezelfde doelen. Maar we storten ons op projecten vanuit ons eigen DNA. Beide teams verstevigen elkaar op creatief, strategisch en digitaal vlak.
Om onze warme familie nog sterker maken, zijn we op zoek naar een digitale marketeer.
Wie we zoeken:
- Je hebt een relevante bachelor- of master in communicatiewetenschappen, marketing, journalistiek of talen op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.
- Een eerste ervaring met digitale marketing, social media of advertising tijdens een stage, vrijwilligerswerk of een eerste job heb je achter de rug.
- Je bent vertrouwd met de verschillende kanalen en hun (advertising) mogelijkheden: Facebook, Instagram, Pinterest, Google search, Twitter, LinkedIn, YouTube, TikTok, ... Leer ons iets nieuws kennen en je hebt een streepje voor!
- Marketing is technisch en dat weet je: denk maar aan CSS en dat niet enkel je grootmoeder aan cookies doet.
- Mensen bestempelen je niet als homo neanderthalensis als het op schrijven aankomt: blogposts schrijven, een interview doen of researchen zijn voor jou geen zware klussen.
- Je bent analytisch ingesteld: met je vergrootglas ga je op zoek naar het antwoord wanneer iets niet klopt. En als resultaten tegenvallen, zoek je uit hoe je kan bijsturen.
- Een goeie marketingcampagne is verrassend en fris: je denkt creatief om voor elke campagne, van eenvoudige awareness tot lead generation, een interessante aanpak te construeren.
- Met je mentale pogo stick - zo een springstok - hop je van het ene project in het andere, en dat terwijl je lustig jongleert met alle deadlines.
- Je snapt welke schakel je bent in de bedrijfsketting (tegenover sales, product, customer satisfaction, …).
Daarbij:
- Voor jou staat Z niet voor Zorro, maar voor zelfsturend & zelfredzaam. En misschien ook Zorro.
- Je bent empatisch tegenover verschillende doelgroepen en niet dramatisch in teamverband.
- Kritisch van geest (je kan omgaan met een ongezouten maar onderbouwde mening en geeft ook zelf feedback).
- Je bent minstens even ambitieus als wij. En ook tof ... Je bent ook even tof als wij.
- Vlot en duidelijk communiceren (met klanten, maar ook met je collega's). Memes zijn toegestaan voor die laatste.
- Gestructureerd werken met oog voor detail (op jouw manier, maar je weet wanneer iets echt af is).
Van ons krijg je:
- Een degelijk loon
- Gratis openbaar vervoer van & naar het werk
- Laptop en gsm met abonnement
- Eindejaarspremie, jaarlijkse premie, ecocheques
- Maaltijdcheques
- Een standaard groepsverzekering
- Een pak zeer fijne collega’s in een bedrijf dat volop groeit
- Een kantoor in Gent
- Een werkomgeving waar je mag zijn wie je wilt zijn
Solliciteer hier met je CV en een verrassende motivatiebrief voor 23 november 2022.