Dift Ambition 07 Header 2

test

28 September 2019 . min read

We zijn de voorbije jaren een pak gegroeid. Maar we zijn klaar om nog verder te groeien. Ben jij even ambitieus als ons? Solliciteer dan nu, en inspireer onze talenten met je creativiteit, talent en vibe.

Dit is onze ambitie...

  • We zijn al jaren een belangrijke partner om sterke merken in de markt te zetten, of ze nog beter te maken. Denk daarbij aan brandings voor onder andere Revive, Stout & Co., Moor&Moor, AntwerpPhoto en Willemsfonds.Maar wist je dat onze strategische visie om merken er ook voor zorgde dat we intussen bezig zijn met de signalisatie van een complex gebouw als De Krook? We willen de referentie voor branding worden.
  • Onze marketingstrategieën zijn fris en to-the-point. Met campagnes voor Accent Jobs, colora en IKEA, maar even goed met visionaire projecten zoals een pop-up hotel (intussen al vijf jaar geleden), The Vegan Network en het grafisch project The New Masters voor Biennale INTERIEUR. We zullen de scherpste en relevantste marketingstrategieën blijven ontwikkelen. 
  • Onze klanten komen eerst. Maar we willen hen ook verder helpen om hun klanten beter te ondersteunen. We zetten customer satisfaction weer bovenaan de agenda.
  • Het voorbije jaar ontwikkelden we vier nieuwe eigen merken: Archie Goegebuur, sportsDC*, DON* en FEM*. Dat zorgde voor groei binnen ons team, maar ook in de nieuwe bedrijven. Ze staan allemaal klaar om de markt (verder) te veroveren, daar zal jij aan meewerken. We blijven groeien, en ondersteunen de groei van onze merken.
  • Onze samenwerkingen reiken nu al tot in Frankrijk en Nederland. Brexit of niet: we mikken nu ook op London en de rest van het Verenigd Koninkrijk. We willen verder internationaliseren. 
  • We openen een kantoor in Antwerpen. Ten laatste op 1 januari 2020. Geen zorgen meer over pendelen naar Gent dus. We willen verder internationaliseren. Daar hoort Antwerpen ook bij.
  • Het zit niet in onze aard om regular te zijn. En we willen het ook niet zijn. DIFT blijft DIFT: scherp en met een klare, eigen kijk. 
  • Of je nu een drop-out bent, een ManaMa op zak hebt, queer, hetero, nederlands- of anderstalig bent: het doet er niet toe. Dat geldt ook voor waar of wanneer je geboren bent, of welke huidskleur je hebt. We zijn inclusief én we zijn er trots op.
  • Al meer dan 7 jaar tonen we dat we dingen kunnen laten landen. Wat we leveren is to-the-point én onderbouwd, maar vooral: realiseerbaar. We blijven relevant. 

Yves en Bert zijn zowel bij sportsDC, DON als FEM co-founders, naast de partners uit Clouds (sportsDC) en MAN Architecten (DON). Bij FEM staat ook Gauthier (Perlego) mee aan het roer. 

Voel je de ambitie? Zin om te solliciteren? Deze mensen zoeken we alvast: Art Director, Customer Satisfaction Hero, Creative motion designer, DTP-held, Administratieheld, Digital marketeer, Creative content creator. 

Je leest er meer over hieronder en ziet direct met wie je zeker zult moeten samenwerken. 

Art director

  • Je weet hoe je een merk bouwt en hoe marketing werkt. Allee, je weet eigenlijk alles, van brands tot brand guides en lead generation strategieën. 
  • Van je opleiding moeten we niks weten, maar je hebt wel minstens ervaring als art director, in het leiden van een team of je hebt internationaal gewerkt.
  • Je ademt identiteiten: je begrijpt dat dit veel verder gaat dan grafische vormgeving, en dat ook tone-of-voice, geluid, … een rol spelen. 
  • Je start in een agency: je beseft dat je ook een van de gezichten van dat agency zult zijn. 
  • Je vindt geen enkele vraag te klein of onbenullig om je creativiteit erop los te laten. 
  • Je zoekt naar de beste manieren en processen om onze beter best te maken. 
  • Je kunt vertellen wat onze klant en ons team willen. 
  • Je vindt pitchen heerlijk. 
  • Je bent sterk thuis in video- en fotografie. Kan je er zelf mee aan de slag, dan heb je een voordeel. 
  • Je bent niet op zoek naar status, maar wel naar een gezellig, fijn en amibitieus team (waar af en toe es met de deuren geslagen mag worden) en feedback dagelijks over de tongen rolt. 
  • Als ik presteer onder druk je motto is: vergeet het dan maar. Je plant en kijkt gewoon graag vooruit, en hebt de deadlines stevig onder controle. 
  • Average is nooit goed genoeg. En je neemt de verantwoordelijkheid om dat beter te maken. 
  • Je denkt inclusief. 
  • Je bent minstens even ambitieus als wij. 

Voor deze job kun je solliciteren als freelancer of deeltijds (⅘) of voltijds in dienst. 

  • Je start in een agency: je beseft dat je ook een van de gezichten van dat agency zult zijn. 
  • Je vindt geen enkele vraag te klein of onbenullig om je creativiteit erop los te laten. 
  • Je zoekt naar de beste manieren en processen om onze beter best te maken. 
  • Je kunt vertellen wat onze klant en ons team willen. 
  • Je vindt pitchen heerlijk. 
  • Je bent sterk thuis in video- en fotografie. Kan je er zelf mee aan de slag, dan heb je een voordeel. 
  • Je bent niet op zoek naar status, maar wel naar een gezellig, fijn en amibitieus team (waar af en toe es met de deuren geslagen mag worden) en feedback dagelijks over de tongen rolt. 
  • Als ik presteer onder druk je motto is: vergeet het dan maar. Je plant en kijkt gewoon graag vooruit, en hebt de deadlines stevig onder controle. 
  • Average is nooit goed genoeg. En je neemt de verantwoordelijkheid om dat beter te maken. 
  • Je denkt inclusief. 
  • Je bent minstens even ambitieus als wij. 

Voor deze job kun je solliciteren als freelancer of deeltijds (⅘) of voltijds in dienst. 

Customer Satisfaction Manager

Voor jou staat de klant centraal in alles.

Je bent in staat om onze klanten te begeleiden in hun trajecten met hun klanten. Klinkt meta, maar is vooral megaspannend. 

Je beseft dat customer service in België eigenlijk nog maar in de kinderschoenen staat. 

Je begrijpt wat klanten willen bereiken en wie ze willen zijn, en kunt dit vertalen in een plan van aanpak naar hun klanten toe. 

Je begrijpt hoe marketing werkt, en welke rol customer satisfaction hierin speelt. 

Je doet er alles aan om onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden. 

Je begrijpt dat customer satisfaction als service aanbieden nieuw is, en wilt graag meebouwen aan het succes.

Je start in een agency: je beseft dat je ook een van de gezichten van dat agency zult zijn. 

Als ik presteer onder druk je motto is: vergeet het dan maar. Je plant en kijkt gewoon graag vooruit, en hebt de deadlines stevig onder controle. 

Average is nooit goed genoeg. En je neemt de verantwoordelijkheid om dat beter te maken. 

Je denkt inclusief. 

Je bent minstens even ambitieus als wij.

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken. 

Je begrijpt hoe marketing werkt, en welke rol customer satisfaction hierin speelt. 

Je doet er alles aan om onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden. 

Je begrijpt dat customer satisfaction als service aanbieden nieuw is, en wilt graag meebouwen aan het succes.

Je start in een agency: je beseft dat je ook een van de gezichten van dat agency zult zijn. 

Als ik presteer onder druk je motto is: vergeet het dan maar. Je plant en kijkt gewoon graag vooruit, en hebt de deadlines stevig onder controle. 

Average is nooit goed genoeg. En je neemt de verantwoordelijkheid om dat beter te maken. 

Je denkt inclusief. 

Je bent minstens even ambitieus als wij.

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken. 

Creative motion designer

Je kan een merk tot leven brengen door middel van logo’s of brand elements te animeren.

Je beheerst Adobe After Effects, Adobe Illustrator en Adobe Photoshop. Als je ook InDesign onder de knie hebt, dan zijn we helemaal blij. 

Je hebt ervaring met storytelling en begrijpt het belang van motion design ervoor. 

Je kan een storyboard tekenen op basis van een scenario. Dat mag op een bierkaartje of een iPad pro. 

Je weet muziek te kiezen in functie van een animatie en kan die natuurlijk ook monteren. 

Je hebt ervaring met sound design, en je kunt gepaste sounds toevoegen om jouw animatie ter versterken.

Je bent kritisch en streeft ernaar om met elke video te verrassen.

Je kan je werk klaarzetten voor de juiste digitale kanalen: voor jou is letterlijk geen bestand te groot. 

Je bent mee met de laatste trends en ontwikkelingen binnen motion design. 

Als ik presteer onder druk je motto is: vergeet het dan maar. Je plant en kijkt gewoon graag vooruit, en hebt de deadlines stevig onder controle. 

Average is nooit goed genoeg. En je neemt de verantwoordelijkheid om dat beter te maken. 

Je denkt inclusief. 

Je bent minstens even ambitieus als wij.

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken of als freelancer.

DTP Held

Je kan een ontwerp klaar zetten voor druk én voor alle digitale toepassingen. 

Je vindt je weg in een contentplan en kan op basis van een huisstijl zowel dynamische als statische content ontwerpen voor verschillende digitale kanalen.

Je beheerst Adobe Indesign, Adobe Illustrator en Adobe Photoshop. Heb je daarbovenop nog kennis van Adobe After Effects dan heb je zeker een streepje voor. 

Je kan werken met een Content Management System en websites inputten. Het belang van SEO- en metabestanden en naamgeving is je dan ook niet vreemd. 

Je vindt het niet erg om af en toe routineus werk uit te voeren. Meer nog: het is voor jou een beetje zoals koffie, je krijgt er energie van. 

Als ik presteer onder druk je motto is: vergeet het dan maar. Je plant en kijkt gewoon graag vooruit, en hebt de deadlines stevig onder controle. 

Average is nooit goed genoeg. En je neemt de verantwoordelijkheid om dat beter te maken. 

Je denkt inclusief. 

Je bent minstens even ambitieus als wij. 

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken.

Administratieve held

Jouw specifiek diploma hoeven we niet te kennen, maar je beschikt minstens over een bachelor of hebt een pak ervaring in administratie. 

Je bent vertrouwd met statuten van werknemers en jobstudenten, bruto- en nettolonen, voordelenbeheer, RSZ, ADV, offertes, facturen, kwartaal- en jaarafsluitingen, Yuki, Teamleader, Monday, uren in regie of fixed fees. (kan je zelf nog wat termen aanvullen, dan heb je hier een pluspunt!) → @bert pas hier maar wat termen aan. 

Bergen bonnetjes, stapels facturen of hopen post: je verwerkt alles met een glimlach (en twee vingers in de neus, dan heb je er nog acht over om te typen). 

Maar je ziet administratie breder dan een stapel papier. Je beschouwt het als onderdeel van onze customer satisfaction

Je kijkt naar de details, en bent opmerkzaam. 

Je gaat discreet met belangrijke informatie om .

Je hebt je processen in de hand en laat alles zo efficiënt mogelijk verlopen. 

Je bent een rechterhand in het team en zorgt voor een vlotte, open communicatie met de accounts. 

Je werkt niet tegen deadlines. Je bent iemand die de administratieve business flow van een bedrijf begrijpt en hierop anticipeert.

Je bent een goede planner, gestructureerd van aard.

Je hebt alles graag op een rijtje, en zet ook graag alles op een rijtje voor een ander.

De klant staat overal centraal: op elke administratieve vraag bezorg je dan ook het nodige antwoord.

Je vindt geen enkele administratieve vraag te klein of onbenullig om op te lossen.

Average is nooit goed genoeg.

Je denkt inclusief.

Je bent minstens even ambitieus als wij.

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken.

Creative digital marketeer

Je hebt een relevante Bachelor- of Master in communicatiewetenschappen, marketing, journalistiek of talen op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.

Een eerste ervaring met digitale marketing, social media of advertising tijdens een stage of een eerste job heb je achter de rug.

Je bent vertrouwd met de verschillende kanalen en hun (advertising) mogelijkheden: Facebook, Instagram, Pinterest, Google search, Twitter, LinkedIn, YouTube, Tiktok,... Leer ons iets nieuws kennen en je hebt een streepje voor!

Je bent niet vies van de technische kant van marketing: je weet wat CSS is en waar cookies voor dienen.

Je kan een aardig woordje schrijven of op z'n minst foutloze ad copy afleveren.

Je bent analytisch ingesteld: als iets niet werkt zoals het hoort ga je op onderzoek uit, als resultaten tegenvallen zoek je uit hoe je kan bijsturen.

Je hebt voeling met het creatieve of verrassende aspect van een goeie marketing campagne: je probeert om voor elke campagne, van eenvoudige awareness tot lead generation, een interessante aanpak te bedenken.

Verschillende projecten door elkaar opstarten en opvolgen zonder deadlines uit het oog te verliezen lukt je best.

Inzicht hebben in welke rol marketing speelt in een bedrijf en hoe het zich verhoudt tegenover sales, product, customer satisfaction, ... is een plus.

Bovendien ben je:

Zelfsturend (je kan prioriteiten bepalen en je week efficiënt indelen) & zelfredzaam (als je iets niet weet dan zoek je het op of vraag je rond).

Sociaal (je werkt graag in team en kan je inleven in verschillende doelgroepen).

Kritisch van geest (je kan omgaan met een ongezouten maar onderbouwde mening en geeft ook zelf feedback).

Minstens even ambitieus als wij.

En kan je:

Vlot en duidelijk communiceren (met klanten, maar ook met je collega's).

Gestructureerd werken met oog voor detail (op jouw manier, maar je weet wanneer iets echt af is).

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken.

Je bent niet vies van de technische kant van marketing: je weet wat CSS is en waar cookies voor dienen.

Je kan een aardig woordje schrijven of op z'n minst foutloze ad copy afleveren.

Je bent analytisch ingesteld: als iets niet werkt zoals het hoort ga je op onderzoek uit, als resultaten tegenvallen zoek je uit hoe je kan bijsturen.

Je hebt voeling met het creatieve of verrassende aspect van een goeie marketing campagne: je probeert om voor elke campagne, van eenvoudige awareness tot lead generation, een interessante aanpak te bedenken.

Verschillende projecten door elkaar opstarten en opvolgen zonder deadlines uit het oog te verliezen lukt je best.

Inzicht hebben in welke rol marketing speelt in een bedrijf en hoe het zich verhoudt tegenover sales, product, customer satisfaction, ... is een plus.

Bovendien ben je:

Zelfsturend (je kan prioriteiten bepalen en je week efficiënt indelen) & zelfredzaam (als je iets niet weet dan zoek je het op of vraag je rond).

Sociaal (je werkt graag in team en kan je inleven in verschillende doelgroepen).

Kritisch van geest (je kan omgaan met een ongezouten maar onderbouwde mening en geeft ook zelf feedback).

Minstens even ambitieus als wij.

En kan je:

Vlot en duidelijk communiceren (met klanten, maar ook met je collega's).

Gestructureerd werken met oog voor detail (op jouw manier, maar je weet wanneer iets echt af is).

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken.

Creative content creator

Je leeft met een camera in de hand: of het nu onze Sony is of jouw smartphone, je bent altijd beelden aan het maken. 

Je hebt ervaring met storytelling en kunt content voor een merk bedenken én maken. 

Je beheerst Adobe After Effects, Adobe Premiere en Adobe Photoshop. 

Je kan een storyboard tekenen op basis van een scenario. Dat mag op een bierkaartje of een iPad pro of aan de hand van foto's waarop je zelf alles uitbeeldt. 

Je weet muziek te kiezen in functie van content en kan die natuurlijk ook monteren. 

Je hebt ervaring met sound design, en je kunt gepaste sounds toevoegen om jouw video ter versterken.

Je bent kritisch en streeft ernaar om met elk beeld en elke video te verrassen.

Je kan je werk klaarzetten voor de juiste digitale kanalen: voor jou is letterlijk geen bestand te groot. 

Je bent mee met de laatste trends en ontwikkelingen binnen video, fotografie en social media.

Als ik presteer onder druk je motto is: vergeet het dan maar. Je plant en kijkt gewoon graag vooruit, en hebt de deadlines stevig onder controle. 

Average is nooit goed genoeg. En je neemt de verantwoordelijkheid om dat beter te maken. 

Je denkt inclusief. 

Je bent minstens even ambitieus als wij.

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken of als freelancer.

Average is nooit goed genoeg. En je neemt de verantwoordelijkheid om dat beter te maken. 

Je denkt inclusief. 

Je bent minstens even ambitieus als wij.

Voor deze job kun je solliciteren om deeltijds of voltijds in dienst te werken of als freelancer.

Deel dit artikel
loading...