DIFT - Colora

Video • Strategy

Hoe breng je de sfeer van een familiaal bedrijf, kleur, technisch advies samen in een video die moet scoren op social media? Door je tijd te nemen om een strak scenario te ontwikkelen, dat vol zit met leuke verwijzingen, maar ook slim gebouwd is: de video die we voor colora maakten heeft een lange versie, een Franstalige versie (door zo goed als hetzelfde team geacteerd!) en een pak afgeleiden. Kijk alvast even naar de volledige versie. 

Dus da's één. Om er zeker van te zijn dat we de video ook konden gebruiken in advertenties, en verschillende sociale mediaformaten, maakten we een pak versies - allemaal gebaseerd op hetzelfde scenario en vaak zelfs op dezelfde manier gefilmd - waarmee colora verder aan de slag kon. 

Wat denk je van de versie voor Facebook, die enkel inspeelt op technisch advies?  

Zag je trouwens de tekstballonnen? Die zijn bedoeld om snel de aandacht te trekken. In het filmpje hierboven zag je trouwens ook een aantal teamleden aan het werk. 

Het scenario van het filmpje verwijst ook naar een pak kleine dingetjes, zoals de showtrap van Beyoncé op Coachella, of de kaarten van de scheidsrechter in het voetbal. Van de video maakten we - natuurlijk - ook stories. Kijk maar even naar deze 15' video, met een gastrolletje voor onze MUA. 

Team

  • Camera Jens
  • Regie Jochen Decostere
  • Actrice Christine Verheyden
  • MUA Katrijn
  • Audio Lisa
Dift Meerweten Bert

Meer weten?

Ook zin in video die echt op alle kanalen werkt? Neem even contact op (en kijk intussen nog even mee achter de schermen). 

Wil je ook samenwerken?

Heb jij ook een project voor ons? Mail dan naar Bert.