Wat we doen

We doen alles wat we kunnen én moeten om jouw merk of campagne te laten slagen.

Devices_WILL_1.png#asset:1822

Strategische (en digitale) branding

Op zoek naar je identiteit? Met merken als familiebedrijf.be, De Nieuwe Dokken, AntwerpPhoto, CUP en Revive op onze conto weten we hoe we op een strategische manier zowel commerciële als corporate merken ontwikkelen. 

Onze aanpak houdt rekening met jouw visie en doelgroepen. Dat resulteert in een digitaal en analoog strijdvaardige branding. Een sterke visuele identiteit en brand rationale zorgen daarbij voor de juiste merkervaring. 

Onze strategieën hebben aandacht voor je merk, merkarchitectuur, visie, USP’s en waarden en helpen je ook je merk verder uit te bouwen.

Brand activation

Je merk activeren? We trekken graag alle registers open om een plan te bedenken dat net dat doet waar jij naar op zoek bent. Of het nu een campagne is op basis van een marketing- & communicatieplan, of een lead generation traject op basis van een goed verhaal, contentplan en advertising: we’ve been there and are happy to show you the way.

En om het helemaal compleet te maken: in scenografie en design van beursstanden voelen we ons ook als een vis in het water.

Rute_werf-10.png#asset:2617

Boss_9kopie.png#asset:2616

Employer branding

Een merk voor je (toekomstige) medewerkers? Het is een van de kernideeën achter DIFT: een goed merk is ook goed voor zijn team en dat merk je in hun communicatie. We zitten graag in jouw ploeg om dit waar te maken.

Ideation

Een gat in de markt maar geen concept dat de oplossing biedt? De Invasie, WILL, P.A.I.N.T., The Vegan Network: het zijn maar een paar voorbeelden van hoe wij trends en opportuniteiten samen brachten in een nieuw concept.

DIFT_De_Invasie_Beeld1.jpg#asset:657

DIFT_DigitalProductions.png#asset:3664

Productions: podcasts, video, online events

We voelen ons thuis in (nieuwe) media. De voorbije jaren maakten we podcasts over tal van onderwerpen, zoals duurzaamheid (OVAM), sport (Gymfed & Koen Naert), ondernemerschap of activisme. 

Ook achter de camera voelen we ons thuis, met content producties voor De Nieuwe Dokken of commercials voor Revive en Colora (voor alle online en offline kanalen). 

En we zetten de vastgoedwereld op zijn kop door de traditionele events om te tunen naar online lanceringen. Kortom, we kunnen de dingen in handen nemen en snel schakelen in een veranderende context.

Archie Goegebuur

5 jaar geleden vonden een aantal projectontwikkelaars dat het tijd was om een nieuwe wind door de vastgoedcommunicatie te laten waaien. Ze overtuigden ons ervan. In 2018 startte DIFT Archie Goegebuur: hét onestop agency voor vastgoedcommunicatie.

Logo-ArchieGoegebuur.png#asset:2279

Werken bij DIFT