AR-TUR

Een sterke fundering voor een architectuurplatform

AR-TUR is een platform voor architectuur en ruimte. Het is zowel een uitdager als bruggenbouwer tussen architecten, die ook de rol van coach en co-creator opneemt. Om hun verhaal op een sterke manier naar buiten te brengen, deden ze een beroep op onze branding- en marketingexpertise.

Net als architectuur, heeft ook een goed merk een sterke fundering nodig om volledig tot zijn recht te komen. Daarom stippelden we een onderbouwde strategie uit met een robuuste positionering. We selecteerden daarbij de passende merkwaarden: levendig, creatief en speels.

Deze waarden lieten we terugkomen in een dynamisch en modulair logo met een fris en divers kleurenpalet. Naast een verbinder is AR-TUR ook een challenger, die af en toe wat moet duwen en trekken. Deze wisselwerking wordt in de brand identity visueel vertaald door abstract te verwijzen naar de verschillende helften en lijnen van een sportlveld.

Samen met Breadcrumbs ontwikkelden we een gloednieuwe website met een eenvoudige en gebruiksvriendelijke structuur. De frisse branding komt er helemaal tot z’n recht en de bezoekers vinden er makkelijk hun weg.

Partners

Website
Breadcrumbs
Laat ons weten hoe we jou kunnen helpen
Contact