Arenberg

Ge zijt zo schoon als ge lacht

Na een lange corona-pauze merkte Arenberg dat cultuurliefhebbers minder vlot de weg terugvonden naar de schouwburg. Daarom schakelden ze DIFT in om een campagneconcept uit te werken dat de vaste bezoekers opnieuw te activeren en warm te maken voor een fijne en zorgeloze beleving. Een uitdaging die we met een grote glimlach aangingen!

Waarom een nieuwe baseline verzinnen als de huidige ijzersterk is? We bouwden verder op hun gekende ‘Ge zijt zo schoon als ge lacht’ en trokken de slagzin open voor het brede publiek. We legden de focus op het plezier dat muziek, theater en comedy teweeg kunnen brengen. Dat plezier kan op verschillende manieren tot uiting komen: een hand op de buik, pretoogjes, lachrimpels, een dijenklets,... Het zijn deze details van 'de lach' die we in beeld brachten.

Om die diversiteit aan gebaren van lachen, publiek en programmatie naar buiten te brengen, ontwikkelden we een fotoreeks met fotografe Kaat Pype. De beelden vertaalden we naar offline (affiches) en online (social media) dragers.

Partners

Fotografie
Kaat Pype
Make-up
Katrijn Verhoye
Camera
Frederik Van Melle
Laat ons weten hoe we jou kunnen helpen
Contact