La Vie Est Belle

De mise-en-place van een vegetarisch voedingsmerk

‘t Leven is schoon. Heel schoon. En La Vie Est Belle is één van de merken die daaraan bijdraagt. La Vie Est Belle is de gezonde keuze: voedzame producten van verse, lokaal geteelde groenten. Met een minimale foodprint als topping. Aangezien we altijd braaf onze groentjes opeten, mochten wij de rebranding voor deze smaakmaker voorzien.

Let’s get quirky

Uit de brandingworkshops leidden we de kernwaarden af en bouwden daarrond een merkverhaal op. Een speelse, quirky tone-of-voice kon daarbij niet ontbreken om een sterke positie in de veggiemarkt te verzilveren.

Een grondige kleur- en vormexploratie later, prijkt er een smakelijke nieuwe huisstijl op alle communicatie van La Vie Est Belle. Eentje met felle kleuren en een handgetekend lettertype om het gedurfde karakter te accentueren. We voegden ook een keurmerk toe dat de expertise en kwaliteit van het merk op smaak brengt.

Het neusje van de falafel zijn de verschillende texturen die gebaseerd zijn op de producten uit hun assortiment. Ze maken van onze verpakkingen een streling voor het oog. Dus wanneer je de volgende keer al watertandend de veggie afdeling verlaat, heeft dat misschien iets met ons te maken …

Partners

Website
Hartstikke
Productie en installatie
Publistyleman & Publi FDM
Foodfotografie
Foodphoto
Laat ons weten hoe we jou kunnen helpen
Contact