One Broel

Klaar voor lancering? Three, two, One Broel!

Naast de iconische Kortrijkse Broeltorens verschijnt One Broel, een prestigieus woonproject van ontwikkelaar Immogra. Omwille van de unieke ligging, de aanpak en de architectuur was de communicatie hierrond een bijzondere uitdaging. Eentje die DIFT graag aanging.

Voor de huisstijl lieten we ons inspireren op de geschiedenis van de Broeltorens, de omgeving en de bijzondere architectuur. We creëerden een opvallend icoon en een logo dat zowel een beeld- als woordmerk is.

Als kick-off organiseerden we samen met Clouds (New Balls Please) een sfeervol lanceringsevenement. Met een doordachte online campagne bereikten we honderden geïnteresseerden en kooplustigen die zich vooraf konden inschrijven.

Op het evenement werd het project voorgesteld en kon er door een tot-in-de-puntjes afgewerkt verkoopboek gebladerd worden. Daarnaast verwonderden we de aanwezigen met een expo van de archeologische vondsten, die op de bouwsite gevonden waren.

Na het evenement zetten we onze lead generation online verder, met behulp van advertentiecampagnes op Google Search en social media én de uitrol van een creatief contentplan op Facebook en Instagram. We maakten o.a. een reeks video’s waarin Bart Lens (de architect) zelf uitlegt wat de sterkmakers zijn van het ontwerp.

Wat de klant zegt

“Wanneer je de juiste personen op de juiste plaats samenbrengt kan je op zeer korte termijn tot uitzonderlijke resultaten komen.

Partners

Redactie
Dieter Van Den Storm
Webdesign
Glue
Fotografie
Sam Gilbert
Event
New Balls Please
Drukwerk
Puntgaaf
Productie en installatie
Replica
Laat ons weten hoe we jou kunnen helpen
Contact