Revive

De revival van vastgoedcommunicatie

Projectontwikkelaar Revive bouwt al jaren mee aan een duurzame toekomst. Aan de hand van energiezuinige technieken creëren ze nieuwbouwprojecten met een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk. Bij een innovatief merk als Revive hoort ook een vernieuwende branding en communicatiestijl. Hiervoor kwamen ze graag aankloppen bij DIFT.

Coming of age, zo omschreven we de nieuwe corporate identity voor deze ontwikkelaar. Deze merkstrategie vertaalden we naar een passende huisstijl en weldoordachte merkarchitectuur. Revive heeft diverse submerken onder haar paraplu. Door enkele stijl- en taalelementen in elk submerk op te nemen, behouden we steeds de link met het moedermerk en creëren we eenheid binnen dit endorsed brand.

Ook in onze andere video’s is het karakter van Revive voelbaar. Bij het kopen van een woning doorloopt de klant een heel traject. Om dit proces duidelijk te communiceren naar potentiële kopers, visualiseerden we een customer journey aan de hand van een spelbord. Kinderspel!

Hun duurzame en speelse identiteit zetten we in de verf aan de hand van een videoreeks met de nodige portie humor. We lieten een oude kachel en auto aan het woord en toonden hoe ze bij de Revive-projecten vervangen worden door duurzame alternatieven.

Partners

Regie
Jochen Decostere
Webdesign
Glue
Camera
Jens Vanysacker
Laat ons weten hoe we jou kunnen helpen
Contact