Van Roey Vastgoed

De sleutel tot een sterk merk

Van Roey Vastgoed is een projectontwikkelaar waarbij de mens centraal staat. Door rekening te houden met de klant en zijn omgeving, creëren ze duurzame buurten waar de bewoner zich helemaal thuis voelt. Om deze visie uit te dragen naar de buitenwereld, deden ze een beroep op ons kunnen. Communicatie over vastgoed, daarvoor zit je bij DIFT vast goed!

Voor enkele van hun woonprojecten verzorgden we de strategische en visuele branding. Elk project krijgt hierbij zijn eigen passende naam, huisstijl en merkstrategie die het échte karakter van de site uitstraalt. Zo creëren we voor elk vastgoedproject een onderbouwd verhaal dat zich uniek positioneert. We maakten al brandings voor De Gaanderij, Nobile, Torck en Ortus.

Van Roey Vastgoed zet hun bewoners centraal en dat doen we ook in heel wat van hun testimonialvideo’s. Tijdens korte interviews vragen we hoe zij wonen in hun woonprojecten ervaren. 

Daarnaast neemt DIFT ook de corporate social media communicatie van Van Roey Vastgoed voor hun rekening. De contentplanning spijzen we met onder andere info over hun projecten, vastgoedtips en interviews. Hiermee bouwden we op Instagram en Facebook een trouwe follower base uit van 4.700 vastgoedfans. Jaarlijks zorgen we ook voor hun feestelijke eindejaarsboodschap.

Laat ons weten hoe we jou kunnen helpen
Contact