Is het al zo lang geleden?

11 jaar is het ondertussen.

Zo lang doet DIFT het al met eenzelfde huisstijl. Maar ook op brandings staat een houdbaarheidsdatum … Hoog tijd dus om terug achter de eigen kookpotten te staan.

Moodboardje hier, baseline’tje daar. Even roeren. Et voilà, ons vernieuwde recept!

DIFT, nu met nog meer smaak.

Ons nieuwe woordmerk is er eentje met monumentale vormen. Eentje dat extra bold oogt. En laat dat nu de ideale metafoor zijn voor onze nieuwe identiteit - nog gedurfder, nog creatiever. Met heel wat merkwaardige huisstijlkleuren om dat kracht bij te zetten.

Ook onze diensten bakenden we af. Je kan voortaan bij ons terecht voor je dagelijkse portie: branding, strategie, communicatie, concepten en productie. Dat leest gemakkelijk op de offerte hé.

We helpen jou met het vastklikken van je merkidentiteit (strategie). We vertalen die visueel naar een huisstijl (branding), campagne (communicatie) of audiovisuele content (productie). En heb je een pittig idee, dan verzorgen wij de mise-en-place (concept).

Stuk voor stuk geven we dat weer in deze energieke icoontjes die evenmin als wij op hun stoel kunnen blijven zitten. Ze vormen een purpere draad doorheen onze website.

En zo blijven we als merkbouwers hameren op communicatie die vertrekt vanuit je kernwaarden. Alleen dan klop je altijd op dezelfde nagel met je nieuwe huisstijl, promovideo of eender welk medium in je briefing.

Voeg daar een kleurrijke teamfotoshoot aan toe en je voelt de branding echt tot zijn recht komen. Fotokader-ception.

Dus kom gerust (nog) eens langs. We bijten niet (hard).
Stuur ons op dingdong@dift.be en laat ons samen jouw authentieke merk bouwen.

PS: Archie Goegebuur, onze sous-chef in vastgoedcommunicatie, luistert voortaan ook gewoon naar de naam “DIFT”.

Nog meer nieuws

Al het nieuws
Laat ons weten hoe we jou kunnen helpen
Contact